Monday, November 7, 2011

琳·距离 ❂ Chapter 14 Convocation in TARC

Convocation,哈咯!!我毕业了,整整两年八个月了;真真正正的毕业了。请恭喜我,我好不容易挨过来了;虽然目前的我还是无业但是我还是在找工的。辛苦了大家,虽然毕业形式后大家都一起拍照但我没出现,不是我不在而是我提早回家了。

后悔没有等待照相后才回家,可能可以留下记忆。可是我老爸饿了,所以就回家了啦。照相是其次,我会将回忆留着。就像颁奖典礼一样,上台领了‘文卷’以后照相。那是空的啦,台上照的相片简直不可理喻,很肥啊!!! 讨厌啦,找得那么丑还要给钱买。没道理,超超不幸的啦。

减肥了啦,还一样那么肥,怎么办?? 戴了帽子以后的我看起来就像‘Ham jim peng’,扁扁的太阳饼的脸。
full of people, Yo man! it is the day

hmmppss.. we are coming now :)
yea to the day in CA
a place where I spend most of my days here within this 2years plus
Pa and Ma
Dad and mum
Don't be afraid, I am glad that I have this both old couples to guide my days and guide my way. I love them :)
See, I have done with my knowledge pathway in schools, from kinder garden to college, its been many years we spend in school time. Now is the day that I have to go for the next journey in my life.

here's the families
momoko~
It is the day that we finish our studies completely.

No comments: